We wtorek w klasie VI odbyła się nietypowa lekcja języka polskiego, w której uczeń stanął po drugiej stronie biurka i wcielił się w rolę nauczyciela.

Po uprzednim wprowadzeniu przez nauczyciela w to, jak powinna wyglądać lekcja, jakie elementy powinna zawierać, uczeń przygotował i przeprowadził zajęcia, których tematem były „ Ortograficzne potyczki „rz” czy „ż”. Uczniowie rozwiązywali krzyżówkę, rebus. Indywidualnie i grupowo brali udział w kalamburach, których przewodnim hasłem było przedstawienie hasła z „rz” lub „ż”Lekcja przygotowana i przeprowadzona przez kolegę spotkała się z dużym entuzjazmem pozostałych uczniów. Taka forma realizacji zajęć wzbudziła bardzo duże zainteresowanie całej klasy.

 

 

IMG_20231031_120532.jpg IMG_20231031_120628.jpg IMG_20231031_120801.jpg

IMG_20231031_120943.jpg IMG_20231031_121621.jpg IMG_20231031_121624.jpg

IMG_20231031_122433.jpg IMG_20231031_122612.jpg